مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 18:002021-01-02سياسي

ایجاد روح تبری از ویژگی های شهادت سردار سلیمانی است


جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: ایجاد روح تبری در جامعه و انقلاب از آثار و ویژگی های شهادت سردار سلیمانی است.

- ایسنا/گیلان جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: ایجاد روح تبری در جامعه و انقلاب از آثار و ویژگی های شهادت سردار سلیمانی است.

حسن حبیبی امروز در وبینار دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور ضمن گرامیداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی فردی شجاع بود که هیچ گاه از نبرد با دشمنان خسته نبود و در انجام مسئولیت هایش بسیار جدی بود و علیرغم ویژگی های نظامی از ویژگی های دیپلماتیک متمایزی برخوردار بود.

وی ایمان به وعده های الهی، اتکاء به قدرت درونی، عدم اعتماد به دشمنان، استقامت بر آرمانها و اهداف، استفاده از مزیت های راهبردی و بهره گیری هوشمندانه از معادلات بین المللی که از ارکان دیپلماسی انقلابی بود را از ویژگی های این سردار رشید اسلام عنوان کرد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج ادامه داد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، حسنات زیادی دارد که یکی از آنها روح جدیدی است که با این شهادت به انقلاب دمیده و اثر دیگر آن اینکه روحیه ولایت پذیری، جهاد و اخلاص را تشدید کرده است، اما به نظر می رسد در میان آثار فراوانی که این شهادت عظیم و این تشیع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد روح تبری از ویژگی های شهادت سردار سلیمانی است

ایجاد روح تبری از ویژگی های شهادت سردار سلیمانی است